My Homepage!!!!!!!!:-)))

  Startseite
  Über...
  Songtexte
  Rom 2006
  Rome Project
  Eschholzpark WM2006
  die absolut geilste type!!
  Fasnet 2006
  Skifahrn
  SMV-Hütte
  Meine Friends
  Meinäää Sis
  Über mich
  Tanzen
  Mei klasse
  Simone
  Reiten
  Einfach geniale Sprüche!!!
  Pics
  Tammi
  Meinä Spülimaus
  Pauly
  Gästebuch
  Kontakt

   Nadines Hp
   Tinas HP
   Pias HP
   Simis HP
   Mei Schule
   Miris HP
   Isabels nette Hp
   Unser Musikverein
   Zieht euch ne Sonnenbrille auf - Lucys Hp

http://myblog.de/eveline1991

Gratis bloggen bei
myblog.de





Joa, also s reite darf i au nich vergesse!!!!!!!
Also hier ma was üba die Pferde (bei Martina):
Asti:
Hehe de Astiwaschtel.Des isch en alter, aba für so en alter oh lala ganz schön schnell!!!!!!!!Aber ich reit in nimma!Aber früher war er imma voll luschtig zum reite!

Otti:
Der Otti is voll hübsch. Nur leider is er en bissle en tollpatsch, der verletzt sich ziemlig oft! Als er neu in de stall kam hat er beim reite eigentlich so ziemlig jede runde einma gebuggelt oda isch durchgegange...einma bin ich au vollekanne vu ihm runtergebrescht aba des geht jetzt wida, also kei stress! Jetzt hat er sich gebessert er isch zwar imma noch en bissle schreick haft aba dat passt scho! Der hat subba gänge
----->also wirkli klasse zum reite!!!

Leon:
Joa, der Leon! der ich no nich sooo lang im schulbetrieb, aba doch schon ne zeit. zum reite isch der echt spitzeklasse. der hat elenz des gute tempo, ziemlig flott. aba buggeln oda so tut der wirkli nie!!!!!Ich reit ihn echt gern!!!!

Caesan:
Der Caesel der isch echt en verlaspferd hoch zehn!!! Subba im springe un au in de dressur! doch echt en klasse pferd! der bringt jeden anfänger un au die etwas besseren bzw fortgeschrittenen reiter durch die stunde!!!! Im gelände fetzt er als ma voll durch!!!!

Grammy:
Hihi da klene grammy!!! voll der süße schnugel, nur zum reite als manchma nich so einfach, aba er kann ganz schön lustig sein! aba für sein altern en wirklich top ausgebildetes pferd!!!! der kann echt sau viel für sein alter! *respect* Ich reit ihn nich oft!

Fabriana:
Des isch Martinas (reitlehrerin) turnierstute!!! die isch echt subba klasse! ich bin se no nie gritte! aba boah die hat gänge-halleluja!!!echt man!!!!! Un die isch sau mässig hübsch!!!

Ronja:
Unsre rappstute! boah die isch echt subba! sie isch au voll hübsch! un zum reite isch die subba! aba de hamma isch wenn ma mit ihr springt, ey die fetzt ab wie ne wildgwordene kanone, einfach sau geil!!!der macht des sooo spaß!

Sissy:
die reit i scho lang nimma, bin einfach leider zu groß!!!! aba die isch sooo sweet, au eines meina lieblingspferde!!! leider leider kann i die nimma reite! aba neulich bin i sie wida ma ohne sattel so alleine en bissla ufm platz rumgritte, war voll luschtig, d miri isch nebeher d gina (sissy mum---->leider gestorben*heul*) gritte, s war voll witzig!!!!

ivan:
de ivan isch tonis horse! also manche sage zwar er spinnt en bissle aba ich find ihn voll klasse zum reite!!! isch en gutes pferd! mir macht er spaß!

levalle:
mein absoluter schatz!!!!!!!!

der isch einfach sooooooo subba klase!!!!! boah ich lieb ihn echt! der isch so cool! ich bin ihn au bi de prüfung un bim lehrgang vum große hufeise gritte! ich reit ihn no nedde so lang, s erste ma vor nem jahr oda so! aba seit dem boah subba pferd, echt!!! der isch soooo sau cool! bim putze ischs als en bissle lästig weil er halt wirkli alles in de mund nimmt, außer dann natürlig s gebiss! aba des isch imma lustig! da isch ma scho fit wenn ma ufs pferd steigt! also der isch echt subba, ich würd ihn am liebste kaufe!!!!!!!



so des warn die pferde vu de martina, da wo ich wöchentlich reit.
aba jetzt noch die horses vum geni, da wo ich imma mit de tammi ihrer sis un so reit! aba nur in de holidays un manchma am weekend ins gelände oda so!!!

olymp:
de gute schlumpf! der isch voll süüüß!! un au subba zum reite! in de bahn un im gelände! im gelände isch er voll witzig un in de bahn voll artig, voll gut zum stelle un so

olé:
de ole isch elenz lieb! der macht nie scheiß un so! einfach en lieba! ich reit ihn nich so liebend gern isch en bissle z langweilig, aba gut zum ma entspannen voll korrekt

mona:
mona isch bi genis hof mei liebling ich reit die elenz gern!!! die isch elenz hübsch un im gelände un in de bahn isch die sau geil zum reite, einfach top! die läuft au voll schön! nur s dumme isch sie hat headshaking!

campino:
der läuft meistens über gestellt! *nerv* da muss ma geduld habe bis der richtig geht! aba wenn er dann richtig läuft isch er spitze!!!!!!!! au im gelände un bim springe!!!

hairo:
hehe de neue! der isch western gritte un wird grad noch umgritte! ich bin ihn s erste ma im gelände gritte un für des war er brav hat als zwar ma en bissle rumgbuggelt aba des geht scho. der isch au lieb!

maja:
ui die jetzt für ihr alter ab wie ne kanone!!! aba die isch au lieb!!! tut nich buggeln un so! un im gelände isch se voll gut im griff zu halt! also au dort voll lieb! nur sie kann halt nimma so viel machn, weil sie ebe scho alt isch.......


also wie ihr merkt, gibts kein pferd des isch wirklich gar nich leiden kann!!!!!!!!!!



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung